EcoOffice 


- Løsning for enhver kontoradministrasjon.

Åpningsbildet til EcoOffice EcoOffice er et kontorstøtte-produkt som vil endre forståelsen av hvordan informasjon og dataflyt kan og skal fungere i moderne bedrifter. Det er lagt stor vekt på å integrere de fleste funksjoner i ett enkelt skjermbilde. All informasjon er alltid oppdatert og blir vist uten irriterende timeglass.

De viktigste funksjonsområder for programmet er:

Full postal kontroll og oversikt over alle privatpersoner, kunder og leverandører inklusive tilhørende kontaktpersoner.

Dokumentfunksjoner som laster inn maler og overfører et vell av forhåndsdefinert informasjon til nyopprettede dokumenter. Lagring skjer automatisk til definerte områder på lokal disk eller nettverksserver.

Arkivfunksjonene er laget for enkel gjenfinning av dokumenter uavhengig av forfatter eller lagringssted på nettverket. En rekke ulike søkenøkler gjør at dokumenter kan oppspores og vises på skjermen selv om dokumentnavn, innhold eller forfatter er ukjente størrelser.

Aktivitetsloggen viser selvvalgte aktiviteter knyttet til klienten. Det er mulig å filtrere på egne aktiviteter eller alle brukere.

Huskelisten er en enkel PM for påminnelse om fremtidige arbeidsoppgaver. Utførte oppgaver fjernes fra listen, men lagres og kan fremstå som dokumentasjon eller historikk.
 
Interessekoder er et unikt merkelappsystem som knytter ellers ulike klienter sammen om en interesse. Ubegrenset antall interesser og tilknytninger kan benyttes.

Utplukksystemet kan benytte enhver tenkelig nøkkel for filtrering av klientdatabasen. Produktet av utplukkssystemet kan danne basis for automatisk genererte flettefiler eller utskrifter via et av de generelle Microsoft produkter.

EcoInfoBank er et tilleggssystem på klientnivå som benytter nodetrær for grafisk fremstilling av informasjon slik vi kjenner det fra for eksempel "Utforskeren".

EcoOffice er:

Fullt integrert mot øvrige Eco-produkter (EcoSped og EcoToll)
Utnytter Microsoft Office98/Microsoft Office2000 der dette er mulig.
Paradox database (en av de mest utbredte databaser)
Kan benyttes av en til flere hundre samtidige brukere

Vi har levert EcoOffice i ulike versjoner i flere år. Vi kan kontorautomasjon og vet hvor skoen trykker for økt arbeidsglede og produktivitet. Be om mer informasjon eller kontakt oss for nærmere informasjon, tilbud eller demonstrasjon av produktet.
(Sett opp og send e-post til:
ecosoft@ecosoft.no).

  Vis begynnelsen av siden Om EcoSoft ] Kontaktpersoner ] Produkter ] [ EcoOffice ] EcoSped ] EcoToll ] Retail Manager Pro ] Kundeinfo ]


Copyright©EcoSoft as